Posted in Հայոց պատմություն, Նախագծեր, Պատմություն, Պատումներ, Առցանց ուսուցման նյութերի փաթեթ

Մեր պատմությունը

Ինչպես գիտենք, մոտ 1,5 ամիս է սկսվել է ԱՀ- ի և ՀՀ- ի դեմ պատերազմը: Ադրբեջանը լայնամասշտաբ հարձակումներ է սկսել, և պահանջում է ետ վերցնել ,,իր հողերը,,: Այս ընթացքում Ադրբեջանը հրետակոծել է Արցախի խաղաղ բնակավայրերը: Ադրբեջանը սանձազերծված պատերազմ է հայտարարել, որի արդյունքում տուժել են խաղաղ բնակավայրերը ՝ Ստեփանակերտը, Շուշին, Մարտունին, Հադրութը, Ասկերանը, և այլոք:

Continue reading “Մեր պատմությունը”

Posted in Առցանց ուսուցման նյութերի փաթեթ, Էկոլոգիա

ԳՄՕ- ի ստուգում սննդամթերքների և ըմպելիքների մեջ

Այսօր մենք էկոլոգիայի առցանց տեսադասի ժամանակ, սովորեցինք թե ինչպես պետք է ճիշտ ստուգել սննդամթերքը, ինչպես հասկանալ սննդամթերքների մեջ ԳՄՕ կա, թե ոչ: Այդ գործընթացը շատ հեշտ էր: Սկզբում ընտրեցի որևէ սննդամթերք կամ ըմպելիք, որոնց մեջ ԳՄՕ կա: Ես ընտրել եմ հայտնի KitKat ապրանքանիշի շոկոլադը: Նրա մեջ ևս ԳՄՕ կա:

Continue reading “ԳՄՕ- ի ստուգում սննդամթերքների և ըմպելիքների մեջ”

Posted in Առցանց ուսուցման նյութերի փաթեթ, Էկոլոգիա, Uncategorized

Սննդային թունավորումներ. ԳՄՕ ՝ գենետիկորեն մոդիֆիկացված օրգանիզմներ

Սննդային թունավորումների մասին. հոդված

ԳՄՕ սնունդների մասին

ԳՄՕ պարունակող արտադրանքներն արտաքնապես ոչնչով չեն տարբերվում նորմալներից, ավելի գրավիչ տեսք ունեն: Համային հատկանիշներով նույնպես էական տարբերություններ չկան: Սակայն գենետիկական մակարդակում գոյություն ունի մեկ ծանրակշիռ տարբերություն: ԳՄՕ- ների քրոմոսոմները իրենց մեջ կրում են ուրիշ բույսերի և կենդանիների վնասակար մասնիկներ և ՝ ոչ միայն:

Continue reading “Սննդային թունավորումներ. ԳՄՕ ՝ գենետիկորեն մոդիֆիկացված օրգանիզմներ”

Posted in Նախագծեր, Աշխարհագրություն, Առցանց ուսուցման նյութերի փաթեթ

,,Իմ դպրոցն իմ աչքերով,, նախագիծ. կրթահամալիրի տոնը

Իմ կարծիքը կրթահամալիրի մասին

Ես դեռ շա՜տ շուտվանից եմ կրթահամալիրի անդամ դարձել, շա՜տ շուտվանից եմ սեբաստացի դարձել: Սկզբում հաճախել եմ կրթահամալիրի մանկապարտեզը, դպրոցը, իսկ հիմա արդեն ՝ քոլեջը: Հենց առաջին իսկ օրվանից կրթահամալիրը շա՜տ եմ սիրել ՝ իր դպրոցական ծրագրով, հետաքրքրությամբ ու առանձնահատկությամբ:

Continue reading “,,Իմ դպրոցն իմ աչքերով,, նախագիծ. կրթահամալիրի տոնը”